Morsdag

Jag fick en bukett rosor av Nelly som pappa Tomas hjälpt henne att köpa!
Gulligt! Jag hade ju trott att jag inte skulle firas på något sätt.

Kom i väg till Hamrånge gjorde Nelly och jag oxå!
Vi åt lunch ute så då behövde ju inte Alice vara så nära Nelly och efter lunch åkte de hem.
I Hamrånge träffade jag på min gamla granne och blev ståendes på gatan och pratade nog en timme!
Trevligt men ack så jag brände mig på armen av solen!
Var ju duktig och köpte solskydd åt både mig och Nelly idag och kom nu på att den inte gör någon nytta om den inte appliceras..;-)
Fick oxå se en 3 veckors bebis som min barndomsvän David är far åt!
Det tråkigaste med besöket var att jag fick sortera massa leksaker som jag hade när jag var liten... Ska inte spara åt Nelly...
Annars var det trevligt och massa att äta fick jag å!
Köttfärslimpa till lunch, fika med tårta och sen kycklingrulle på BK!!
Var med pappa till farmors grav där han satte blommor.
När vi kom hem till Storvik igen tyckte P & R att vi skulle komma dit en sväng så åkte dit en stund trots att det var sent....
Där bjöds det på grillat, glass och annanaspaj men jag var så mätt så jag åt ytterst lite glass bara...

Kommentarer
Postat av: malin

vilken granne träffade du?

2009-06-01 @ 17:49:44
Postat av: Linda

Petra!

2009-06-01 @ 20:09:50
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: malin

oj, har det hänt nåt i hennes liv?

2009-06-03 @ 09:01:17
Postat av: Linda

Ja det har det säkert men inget "märkvärdigt" som hon berättade...

2009-06-03 @ 22:08:43
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0