Lekparken

Frågade flera stycken om sällskap i lekparken men fick inte med oss nån..
Så vi packade lite i cykelkorgen och åkte mot lekparken själva!
Men så ångrade sig syrran och kom!!
Pontus och Wilma var med kompisar så det var bara Alice och hon.
Barnen lekte och hade kul, men Alice var sig inte riktigt lik.. Sur som citron men hon är nog inte riktigt frisk än stackarn...
Syrran och Nelly cyklade och jag och Alice tog deras bil hem till oss. (Alice bestämde det)
Falska potatisbakelser som jag bakade igår bjöd jag på till fika.
 
Alice "flög" i sin gunga, svårt att fånga på bild....


Lättare att fånga Nelly på bild som inte gungar så högt!


Tomas och jag hann med massa som skulle göras ute idag, skönt att han var lite ledig!
När vi var "klara" åkte vi till Hofors och köpte glass!

Kommentarer
Postat av: tess

de syns att dom är släkt dom tjejerna, riktigt lika varandra

2009-05-18 @ 06:38:54
Postat av: Anonym

mumsiga bakelser det där... ; D

2009-05-18 @ 09:00:38
Postat av: Anonym

mumsiga bakelser det där... ; D

2009-05-18 @ 09:01:00
Postat av: Malin

Ja, de där guliga barnen ni har! Avis!

Men det lät inte gott med potatisbakelser... men jag är övertygad om att det var gott!

2009-05-19 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0