Det blev en sväng till Gävle

Den där jobbchansen som var anledningen till att jag åkte var inte mycket att hurra för...
Tog lite broschyrer om utbildningar men annars var det inte nåt intressant alls.

Träffade Malin för lite shoppingsällis och så åt vi lunch ihop innan hon började jobba.
Blev inte mycket shoppat som vanligt, men tur var väl kanske det för de lilla jag har på kontot är ju smartare att använda till mat.
Köpte iaf 5 par strumpor åt mig och det behövde jag verkligen!
Nelly fick 3 par strumpor och ett par fingervantar från POP, dyrt där jag vet men hittade inga bra strumpor någon annanstans och så hade jag en 10% kupong.

Fick oxå en glad och chockande nyhet idag!!!
En vän till som är gravid!!!!!
Får ju som vanligt hålla tyst ett tag.... Det är ju det som är så tråkigt med hemlisar..;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0