Dagen som varit

Idag var vi till lekparken i Hammarby där vi stämt träff med Anso och barnen!
Va härligt det måste vara att bo i den lilla byn, fullt med folk som träffades där.
Nelly hade kul som vanligt där! Syrran och barn dök oxå upp men lite senare, de är ju sjusovare...;-)
Efter "lunchen" gick Nelly och jag till Storvik för att handla lite till kvällens grillning. Hon somnade och sov LÄNGE!!
Vaknade efter 2 tim och 40 min så jag tog in henne men då somnade hon om i mitt knä! Brukar aldrig ske...
Funderade på om hon var sjuk men hon var nog bara trött efter den besvärliga natten som var...
 Grillningen blev lyckad, asgott kött!
Inte ofta det blir så saftigt som det blev, gjorde klyftpotatis till som oxå blev super!
Nelly åt riktigt mycket och jag som hade trott att hon skulle peta i maten bara.
Medan jag väntade på att Tomas skulle komma hem och sköta grillen snabbade jag mig att göra en kladdis så den har vi mumsat på till bonde söker fru!!
Var även på en liten kiksväng bort mot syrran innan bonden började.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Aj aj då... fint besök på byn, synd att vi hade fullt upp hemma då har ju haft kalas på em (finns fika kvar;-))

2009-05-21 @ 23:32:44
Postat av: Bondbrud

Jasså det finns kvar!:-P

2009-05-22 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0