Yr mamma på riktigt...

Vet inte vad jag skrivit de senaste dagarna och nu är det så sent att jag orkar inte kolla tillbaka... Risken finns att jag skriver om nåt jag skrev om tidigare...

Igår åkte vi då till Falun för att fira mamma och pappas bröllopsdag!
När vi kom fram var det dags för lunch, god som tusan!
Det var klyftpotatis och grillad fläskfilé med sås.
Efter maten lyckades jag övertala alla utom pappa och Wilma att följa med på stan!
Strosade omkring lite där...
Tomas och jag åkte på Plantagen och Maxi innan vi åkte tillbaka till campingen, var ju sugen på gotta!;-)
Kvällsmaten blev väldigt sen...
Vi hittade på en riktigt fin restaurang som man gärna gått på utan barn..... Men det funka ju med dem oxå...
Eftersom att det tog tid och var sent så blev det ingen förrätt. Till varmrätt åt jag kycklingfilé med färska pommes och sherrysås!
Efterrätten hoppade vi oxå över för barnen började få svårt att sitta stilla...
Vi bestämde oss för att köpa glass på MCD istället.
Åkte dit och får höra att glassmaskinen är trasig!
Snacka om otur...:-(
Blev till att lägga Nelly som somnade rätt bra i resesängen i husvagnen. (mamma och pappa fick sova i stuga)
Satt utanför vagnen och mös ett tag och jag fick en lite whsky av pappa!
Sov inget vidare för Nelly var orolig...


Fortsättning följer...;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0