Tar det aldrig slut på saker att göra???

Tycker att det är fullt upp hela tiden!
Idag har jag besiktat bilen och det gick ju som väntat.... Inge bra.....
Båda spinellederna är slut och så ingen handbroms på vänster sida.
Hoppas att det inte blir så kostsamt!
Träffade syrran och kikade runt lite på affärerna i utkanten av Viken.
Blev lunch på Monroes och Nelly åt mer av Alice mat än hon själv gjorde.;-)
Hem och lägga ihop tårta och nu har jag en "muffinskrans" i ugnen som ska med till Falun imorgon.
Har ju blivit bjuden av mamma och pappa till Falun och bo i husvagn/stuga en natt och äta ute!
De firar nämnligen 30 år som gifta!!
Det ni!;-)
Hade jag tänkt på det lite tidigare så hade jag ju gjort en tårta till.....
Har också gjort en MFF till idag så nu är det bara att spackla, täcka och dekorera tårtan kvar.

Undrar nu om jag hinner göra nå mer innan Nelly vaknar??

Kommentarer
Postat av: Katarina B

Ojdå... fick oxå bakläxa på en spindelled på min bil. Blir till att byta den å åka in igen, byter hela länkarmen vi så den kostar lite mer....

2009-06-05 @ 21:50:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Här finns det inget val, finns inte bara spindel att köpa.:-(

2009-06-06 @ 08:35:22
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0