Spelkväll!!

Lika trevligt som vanligt och kul med en ny spelare!
Emmy var med för första gången idag men det det var nog inte sista!;-)
Vi började med att äta lite sallad, hade gjort en liten buffé så man fick ta det man ville ha.
Sen blev det kubbspel på cykelvägen eftersom att ingen har klippt gräset...
Malin och jag förlorade mot Emmy och Lina......
Laget som vann fick välja nästa spel och då vart det Absolut överens! Mitt bästa spel tror jag!!
Men det gick inge vidare det heller för där förlorade jag och Emmy och systrarna Emne vann....
Hann oxå med att äta lite hallon med grädde och mazarinkaka! Halva grejen med dessa kvällar är ju att äta, hihi!;-)

Men nu är det slut på det roliga och jag ska gå och hänga en tvätt innan det blir kväller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0