Nymmenåsen

Idag har vi varit på utflykt till Nymmenåsen med öppna!
Där tycker jag att det är SÅ mysigt!
Nelly ärimot var rädd för trädjuren och fick inte göra som hon ville...
Men tror att hon och Gina hade rätt skoj ändå.

Mycket motion har det blivit idag!
Gick till och från Nymmen från öppna sen tog vi oss en lite cykeltur och så en promme med E-K på kvällskvisten!
Hon ville plocka liljekonvaljer så jag hängde på och plockade en bukett jag med!
Ser det ut som skit hemma är det ju iaf en liten tröst om det luktar gott!;-)


Min älskling i fikartagen!


Camilla fikar oxå i finvädret!


Och Gina likaså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Märks att det var länge sen jag såg Camilla och Gina... De har ju blivit sååå stora!!!

2009-06-12 @ 15:06:42
Postat av: Linda

Jasså!

Kan det vara Anna eller Lisa som tycker det månne?;-)

2009-06-12 @ 18:23:42
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0