Nelly på dagis

Idag blir det en heldag för Nellan....
Det är mitt fel för att jag vill få lite gjort här hemma, behöver städas bla....
Fick plikt på eftermiddagen eftersom att den som skulle ha är hemma med sjukt barn.
När jag har plikt på em är tanken att Nelly får vara ledig på fm men idag blev ett undantag.
Men hon var ju ledig hela dagen igår och kommer nog oxå få vara ledig hela tisdagen så hoppas att det inte blir jobbigt för henne.

Nu ska jag städa och hinner jag ska jag försöka hinna baka nå kakor oxå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Linda!!! Klart det inte blir jobbigt för henne att vara på dagis hela dagen! Hon tycker säkert det är såå roligt att vara ifrån mamma... :)

2009-06-18 @ 12:04:53
Postat av: Linda

Jasså du tror inte att hon vill vara med mig va!?;-)

Det gick jättebra och blev "bara" 6,5 timme.

2009-06-18 @ 20:58:29
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0