Midsommarafton blir sällan som jag tänkt mig...

Regn och rusk- väder som det brukar vara....
Gjorde en jordgubbstårta på fm för syrran och Pontus hade tiggt så väldigt.;-)
Skulle köpa tårtbottnar för en gångs skull men då var det slut!
Som tur var hade syrran en halvfärdig silviakaka så jag fick ta den som botten!
Sen var det bara så enkelt som marsankräm och hackade jordgubbar med lite grädde och flor i.
Gott blev det iaf, och snabbt gick det! Vilket väl oxå syns på resultatet...




På eftermiddagen åkte familjen till Sandviken och handlade på Maxi, men det var då inte rätt dag räkna jag ut...
Inte mycket folk men tomt i hyllorna.....
På kvällen var vi bjuden til Patrik och Rosita på lite firande, trevligt!
Patriks brorsa med familj var där och även hans ena syrra med kille.
Kött, snittar och bea hade vi med oss men gud så mycket de hade att bjuda på!
Proppmätt som vanligt efter att vi ätit där...
Drack en öl gjorde jag å, egentligen var det väl kanske inte värt det eftersom att man inte får köra efter det...
Nyss hemskjussade iaf och Nelly sover nu sött i sin säng!



Så här söt var min söta tjej idag!!
Har slunkit i några jordgubbar och skagen/kräft snittar i hennes mage idag!;-)

Kommentarer
Postat av: tess

gullunge

2009-06-20 @ 07:03:30
Postat av: Linda

:-)

2009-06-20 @ 09:03:15
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Ullis

Lika söt som mamma Linda - en minilinda! Sötnos! <3

2009-06-20 @ 11:46:15
Postat av: Anonym

Fin tårta Linda! Du borde ha ett eget Café eller catering! KramKram

2009-06-20 @ 11:47:50
Postat av: Linda

Tack Ullis och tack du anonyma!!

2009-06-20 @ 14:52:56
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0