Lite om igår...

Healingen var bra som vanligt!
Kände mig mycket piggare när jag gick därifrån.
Hon sa samma som sist att jag måste försöka ta hand om mig själv mer och inte sätta mig sist på listan....
Farmor var med ett tag oxå fast det var när Malin healades.
Hon satt och virkade på en duk som var guldig/brun och mönstret var annanas... Inget jag känner till men virka gjorde ju farmor rätt mycket.
Sen visade hon en kaffepanna och tyckte att det var viktigt med fika och kokkaffe.

Efter healingen åkte jag och hämtade Nellan hos min moster där hon var med mormor.
Vidare till Valbo och köpe puma skor på Stadium och tittade på lite mer affärer men hittade inget... Var väl inte på¨värsta bra shoppinghumör heller.... Hade vart kulare om jag haft sällis iaf!
Hem fixade tacos och när Nelly lagt sig blev det hyrfilm, en riktigt bra sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0