Fint väder idag!

Kom ju en regnskur men det var ju inte farligt alls!
Så idag har vi varit ute och lekt en massa och så cyklade vi till Storvik och handlade lite.
Köpte nåt som jag trodde att jag aldrig nånsin skulle göra... Färdig pizzadeg!
Den var helt okej men det är faktiskt godare med hemgjord.

Imorgon drar vi till Hamrånge!!
Ska träffa lite "gamla bekanta" eller hur jag nu ska beskriva det..;-)
Det är Katarina som samlat ihop ett gäng och bjuder på fika!
Har sett fram emot detta ända sen jag fick reda på det!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Synd att det inte var i morgon som du skulle till Hamrånge... för då ska jag dit!! =) Ut på jobb, men ändå... vi hade ju kanske stött på varandra där! =)

2009-06-23 @ 11:06:27
Postat av: Linda

Vart ska du då?

Alltså vilka företag?

Trevlig by ska du veta!;-)

2009-06-23 @ 21:25:16
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0