Bra dag!

I morse ringde jag och frågade mamma om inte hon borde komma och hälsa på.
Verkade som att hon sov faktiskt och det har nog inte hänt många gånger att man ringt och lyckas väcka henne på morron!
Men hon hade så tråkigt så hon blev jätteglad att jag ringde!
Efter att hon piggnat till ringde hon upp och sa att hon kommer!!
Vi åkte till Sandviken och köpte de där skorna som jag la in bild på och så köpte mamma garn till en ny döskalle tröja åt Nelly!
 Jag är så glad att hon vill och kan sticka men hon verkar ta mig tusan ändå gladare över att få göra det!
Blev lunch på Jensas innan jag skulle åka och göra min "plikt."
När vi kommer till Storvik ringer min telefon, det är dagis så blev lite fundersam....
Men de ringde och sa att det var så några barn att jag fick ledigt!
Shyrre!!
Så vi åkte hem och la Nelly, gjorde lite nytta och så åkte mamma till syrran.
När Nelly vaknade pigg och utvilad tog vi en cykeltur till Anso med barn.
Där blev vi bjuden på fika och lasange! Mumma! 
Sen cyklade vi vidare till Storvik och hämtade ut me&i paketet! Så nu ska det tvättas så att Nelly kan vara fin i sina nya kläder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0