Vips så blev hon en pojke...

Idag var vi i lekparken en snabbis....
Nelly och jag hade cyklat dit och hon gungade, brevid satt det ett till barn och gungade.
Jag funderade om det var en pojk eller en flicka men sa inget om det.
Men gubben som gungade på det andra barnet sa däremot att "ja pojken  och mamman cyklade hit de" E jaha så nu är Nelly pojk bara för att hon inte hade knallrosa kläder eller klänning? Äh inte vet jag....
Hon hade iaf bruna byxor turkos t-shirt med en cerise svettisjacka över och så en keps....
Tycker inte riktigt om att barn ska ha vissa färger beroende på kön... 

Kommentarer
Postat av: Hella

Jag har ofta två pojkar jag:) och ibland om jag har en rosa filt då har jag två flickor:) det kan vara svårt att se på barn vad dom har för kön.

2009-07-06 @ 13:57:54
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Är man osäker så får man väl fråga men den här gubben tyckte nog att det var solklart att Nelly var en kille..

Spelar väl inte så stor roll så länge hon inte förstår riktigt iaf.

2009-07-06 @ 21:06:59
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0