Var på HC idag igen...

Den här gången var det jag som skulle undersökas...
Har haft ont i huvet i flera veckor och vid några tillfällen har jag kännt som att jag håller på at svimma.
Nu har jag ju inte gjort det men är rädd för att det ska hända när jag är med Nelly.
Bad om att få kolla HB då det har varit lågt förut. Men det var det då inget fel på! Har typ aldrig haft så bra, låg på 141!
Hon jag pratade med trodde att det handlade om spänningshuvutvärk och att jag skulle behöva lite massage.
Tyckte väl oxå att jag skulle ta det lite lugnare, men hur lätt e de? Då måste jag nog sätta upp en lapp på konsum... Om hjälp antingen med barnpassning eller med hemmet..... Inget av det ska väl behöva ske hoppas jag...
 

Kommentarer
Postat av: Tösa

hörru!! ska man behöva bli orolig nu eller..

jag har ju alltid tyckt att du har varit så himla stabil, men så fel man kan ha har jag förstått.... kunde jag hjälpa dej skulle jag, skulle väl va me städningen då isånafall, en styrkekram skickar jag iaf.

2009-07-30 @ 22:31:27
Postat av: Tösa

en förk. till mitt nya smek.. min mange har alltid kallats ösa! & nu är ju jag T ösa!!!!

2009-07-30 @ 22:32:59
Postat av: Tösa

en förk. till mitt nya smek.. min mange har alltid kallats ösa! & nu är ju jag T ösa!!!!

2009-07-30 @ 22:33:30
Postat av: Linda

Tack för omtanken!

Det blir nog bättre snart igen så du behöver nog inte vara orolig..

Det är ju denna inre stress jag dras med, svår att hantera ibland....

2009-07-31 @ 08:57:46
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0