Furuvik!!

Hade fuderingar på att åka till Åland idag men jag tyckte att färjan gick för sent.... Så det fick bli Furuvik istället!!
Vi hade bra "Furuviksväder" inte förren vi var på väg hem kom det något regnstänk.
Jag hade bestämt mig för att ha med en stor chokladvinst hem men där gick jag bet....
Många fina bilder fick jag iaf!


Nelly gillade inte våran lunch så hon fick en korv istället, smaskigt tycker hon!


Känguruna gillade inte vädret...


Kamelbarn


Kommer inte ihåg va detta var för art...


En väldigt hårig apa!


Nelly och jag med getterna, kom inte mycket närmare för Nelly är ju så rädd för alla djur...


Nelly åkte tunna med Tomas och det var ju lite spännande!


Oj va det går!!


I väntan på att få köra bil.... Nelly gillar inte att stå i kö så hon försöker smita före!;-)


Gullig


Äntligen blev det hennes tur!

Vi hade en väldigt mysig dag i Furuvik och jag tror att vi ska försöka åka dit en gång till i sommar!
Trodde inte att Nelly skulle uppskatta det så mycket som hon gjorde.
En sak hon inte uppskatta var när en söt liten apunge hoppade fram en decimeter framför hennes näsa!
Det var ju en glasruta mellan dock...;-)

Kommentarer
Postat av: tess

hon är underbart gullig din nella!!

2009-07-12 @ 07:36:51
Postat av: Hella

Guu vilka härliga bilder. Vi har inte ens kommit iväg dit fast vi har så nära. Kram

2009-07-12 @ 07:48:57
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Tina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft hela familjen. :-)

2009-07-12 @ 08:55:33
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Tess hon är urgullig!



Tycker nog att ni ska försöka komma iväg dit en sväng Hella! Det är ju så mysigt där.



Ja vi hade det jättemysigt Tina!

2009-07-12 @ 10:02:54
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0