Det blev en Hamrånge resa igår

Skjutsade Tomas och 2 av hans kompisar till Gävle igår.
Så då passade Nelly och jag på och sova i Hamrånge inatt!
Jag fick sova i husvagnen för att få vila upp mig och sova ostört, men vid 6 tiden i morse så var det världens spöregn så då vaknade jag...
Nelly hade visst bökat runt som bara den så mormor och morfar hadesovit mindre bra stackrarna....
Men de kan ju sova alla andra nätter!;-)
Idag var pappa och jag och köpte en blomma som vi planterade på farmor och farfars grav, skulle ju gjorts för längesen..
På eftermiddagen åkte mamma och jag till Valbo, blev inte så mycket handlat som vanligt men vi hade något för oss i alla fall!
När vi kom hem var Nelly lite pappis!;-)
Tror även att pappan längtat lite efter Nelly...
De badade och sen närNellan somnat så titta vi klart på Wallander- Den vita lejoninnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0