De senaste dagarna....

I fredags var jag och besiktade om bilen så nu är det ur världen!
Fick med oss Maria och Gina till Valbo och där blev vi kvar lääänge!
Himla trevligt och lungt var det där.
Jag shoppade en del åt mig själv faktiskt, ett nagellack, ett par 3/4 dels leggings en bikini och så böt jag skorna jag hade köpt för ett par veckor sen.
Nelly fick bara en vattenflaska med Hello kitty på..

På lördagen åkte hela familjen till Vendel på tractor pulling!
Tyvärr blev det oväder men den stund vi var där var det skoj iaf!
Blev en omväg förbi Uppsala där vi stannade till på Biltema och Ikea. Blev väl inga större inköp direkt..

Igår söndag firade vi syrran eftersom att hon var borta när hon fyllde....
Hon fick en solstol och en tårta av oss.
Vi fick god köttfärslimpa av henne!

Idag har vi promenerat med Anna och Linus till öppna.


Tårtan som syrran fick....

Marsan och jordgubbar i den och köpta bottnar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin tårta! Den ser supergod ut!

2009-07-06 @ 17:11:04
Postat av: Linda

God var den iaf..;-)

2009-07-06 @ 21:03:50
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tårta, ser mumsig ut!

2009-07-06 @ 21:11:10
Postat av: Linda

Tack!

2009-07-06 @ 21:44:45
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0