Köpt schampo på kredit....

De ni!
Tur man har kreditkort...
Måste köpa schampo idag och hade bestämt mig för att göra de där jag klippte mig sist.
När jag ska ta upp kortet ser jag att det inte är där det ska......
Men som tur är så har jag ju ett till! Det jag brukar tanka på, kändes ju inte jätteskoj att handla schampo på kredit men va gör man inte för att få ett rent fint hår!?;-)

Va in en sväng på AF efter jobbet och där får man lära sig va väntetid är för nå.....
Sen fort åka till Nelly och hem!
Nelly hade blivit firad på dagis idag med glass present och en jättefin krona som det stod Nelly 2 år på! (Alltså en krona man har på huvet.)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är väl ändå inte riktig kredit, det handlar väl mer om en månadsfaktura?! Låg kortet kvar i fickan sedan Ålands-trippen?

2009-12-22 @ 08:12:24
Postat av: Linda

Kredit som kredit, det ska betalas direkt!

Hade ladt ur kort och leg hemma i hallen...

2009-12-23 @ 13:16:39
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0