Ingen middagslur idag..

Nellan somnade inte trots att jag nog försökte få henne att somna i typ 20 minuter!
Jag frös och gav upp....
Satte henne i bilen och tänkte att då borde hon väl ändå somna!?
Men nä det gjorde hon ju inte...
Blev en tur till syrran och fika istället!
Dit kom även mamma och pappa med syrrans barn, jag fick 3 paket blöjor och en form köttbullar från dem! Nice det!!

När vi skulle hem gjorde Nellan storstrejk... Ville inte åka hem!
Hon satt bara i mosters knä och skrek och fäkta när jag försökte närma mig..;-)
Tillslut fick moster på henne kläderna och vi kunde bege oss hemåt.
Då somnade Nellan i bilen minsann...

Kommentarer
Postat av: Hella

Thelma hon sover bara middag vissa dagar hon men somnar bra på kvällen istället. Det verkar bero på hur mycket man har härjat på fm om dom behöver sova nått.

2009-12-30 @ 20:03:58
Postat av: Linda

Ligger nog något i det du skriver.;-)

2009-12-31 @ 12:23:19
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0