Bilder igen då...



Första moroten som jag skördade! Nu är de ännu större!!



Gissa om denna brud va lycklig när denna bild togs!
Vi fyllde hennes sandlåda en kväll när hon lagt sig och dagen efter när hon fick syn på det... Då blev det raka vägen i lådan för att leka!



Njuter av att slicka i sig grädde och gör tokiga miner!



Har iaf "fått" plocka lite kantareller i år....
Här är de rensade och färdiga att förvällas!



Tror jag skrev nåt om dessa förut....
Gjorde 2 långpannor med bakelserutor på beställning.
Det känns lite konstigt när man gör på beställning för man skulle ju faktiskt vilja provsmaka...;-)



Melonpaj!
Kul grej men äppelpaj slår inget!;-)



Morronmys framför mamma mu i väntan på frulle!



Sötast!!





Här har vi den stora popcorn tjuven!!
Medan vi sprang omkring och letade våran dotters snutte så plockade hon ur popcorn ur pappas micropopspåse...
La dem i en tallrik och saltade! Smalade och saltade igen!!
Vi låg dubbel av skratt i varsitt hörn av soffan... Tårarna bara rann på mig, det såg så otroligt roligt ut!



Här roffar man åt sig medan det går!;-)

Kommentarer
Postat av: malin

men hon är för gullig! invirad i filten där..

och jag har ju alltid tyckt att hon bara är lik dig, men på tredje bilden nedifrån ser jag tomas!

2009-08-26 @ 22:46:55
Postat av: Tösa

gullunge, full i bus

2009-08-27 @ 07:24:16
Postat av: Jennie Östman

Bilden i sandlådan var ju bara för härlig och de där kläderna är sååå fina!

2009-08-27 @ 08:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0