Som vanligt....

Precis som vanligt är det inget som går nå bra för mig.... Tog cykeln på förmiddagen för att åka till affären och handla lite. Plockar upp varorna på bandet och ska till och betala....... Då har smarto Linda inte tagit med någon plånbok!! Tror ni jag blev lite less??? Efter maten när jag lagt Nelly och tagit reda på lite "skit" bestämde jag mig för att sola och läsa lite. Kände att jag var värd de och att jag behövde det. Trockladepå bikinin och gick ut och satt mig i solen! I typ 3 minuter eller nåt...... Sen försvann den jäveln! Höll på frysa ihjäl och gick in! Men nu så passar det att den visar sig igen tydligen.... Ska jag orka göra ett nytt försök tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0