Lite mera bilder...



Finaste Pontus badar i Malmjärn!



Gulliga Alice med baddräkten bak o fram!;-)



Nelly gungar gungbräda i Grisslehamn i väntan på färjan......



Nelly å jag! (Tomas skäms över dessa glajjor... Hehe, men de är bra!)



Ålands hav!!



Nelly skulle absolut smaka på min citron!
Först  slicka on utan att göra en min, men när hon bet då blev det många härliga miner!!;-)



Kladdar med burklasange och äter räkor...



Åldersgräns 18 år..... Nelly älskade det!!

Ja det var lite bilder från Malmjärn och Ålands turen, bättre sent än aldrig som det heter!;-)

Kommentarer
Postat av: malin

varför skäms han över dem??

gulle-alice då!

2009-08-20 @ 22:50:34
Postat av: Linda

Han tycker att jag ser ut som nån jävla spyfluga typ...

2009-08-21 @ 14:38:57
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0