Grillat

Blev bjuden till Färnbo på grillat igår!
Så lördagen blev lite roligare än jag hade trott!:-)

Idag har Nelly vart en del med Tomas så jag har dammsugit, tvättat, klippt gräs och städat sånt som jag inte brukar städa! Fick nå super ryck att röja/städa. Tappade lusten lite på eftermiddagen men men...
Ska ta nya tag för jag vill verkligen få det gjort, inklusive källaren!
När det är fixat ska jag tjata på Tomas att fixa ett rum åt Nelly! Kommer tjata tills han inte orkar höra mer...... Så antingen kommer han fixa det eller så kommer han kasta ut mig...

Kommentarer
Postat av: Tösa

kanon! tjata tjata tjata de är grejer de!!

2009-08-02 @ 20:56:13
Postat av: Linda

Det är ju så tråkigt bara... Gillar inte det.

2009-08-02 @ 22:13:05
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0