Behöver hjälp!!!

Fan det här tar kål på mig.....
En unge som vägrar att sova och när hon väl somnat så är det ju då i våran säng...
Och inte nog med det så ska hon ju väckas flera gånger under natten oxå...:-(
Tycker så klart även synd om Nelly för det verkar som att hon är rädd, eller det låter så på skriket iaf....
Det har blivit nån ond cirkel det här.
Förr kunde jag dammsuga, plocka ur diskmaskin och sånt när hon sov men nu är det läsa eller datorn som gäller för att hon inte ska vakna....
Urk......

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jag vet hur det är och det är jobbigt!! Men för oss har det vänt med läggningarna och nattstrulet, men Max vaknar också nångång per natt jämt.

Kanske är mkt drömmar just nu för tösen??

Jobbigt blir det iaf för er. Hör med BVC om de har nå tips?

2009-08-25 @ 09:16:42
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag har tänkt ta upp det där men de gånger vi varit det har de varit så stressade..:-(

Tror som du skrev att det är mycket drömmar och att hon är lite rädd för att somna..

2009-08-25 @ 16:49:43
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0