Åland

Igår for vi iväg mot Grisslehamn för att ta färjan över till Eckerö.

Vi skulle åka med 10 färjan var vi överens om....
Sa att vi skulle åka absolut senast 8 hemifrån men helst tidigare... Jag ville självklart att vi skulle dra vid 7.30 men min röst räknas ju inte.....
Klockan 8 går jag in och ser vad Tomas pysslar med och finner då att han håller på värmer kaffe....
Redan där sprack planen alltså!
Klockan 8.10 sitter vi i bilen utan muntra miner.......
Jag sa faktiskt oxå att är det verkligen nån idé att åka, vi kommer ju ändå för sent....
Och vem är det som brukar ha rätt!?;-)
Ja vi kom väldigt mycke försent så vi fick vänta till 15 färjan istället........
Vilket ju resulterade i att vi inte ens fick kliva av båten på Åland.
Så mina planer/drömmar om att ha en mysig dag på Åland de blev som bortblåsta......

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stackars dig, hur 17 slår man ihjäl så många timmar på färjeterminalen? Har för mig att dessa köer inte är så roliga att stå i. Nåja, ni var ju på en båt och det var väl ganska fint väder...

2009-08-07 @ 00:52:20
URL: http://enheltnykarriar.wordpress.com
Postat av: Linda

Timmarna gick fortare ä jag trodde men lite besviken över att inte få strosa på Åland..

Kön var absolut inte rolig, fanns ingen luft där inne och Nelly var trött och for runt...

Men det var ju trevligt bara vi kom på båten och inga vågor!!

2009-08-07 @ 22:59:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0